czwartek, 7 października 2021

Wilki w zachodzącym słońcu

Puzzle nr 1 od czasu założenia konta na Instagramie i bloga z myślą o dzieleniu się tym hobby. Uwielbiam! I wilki i dopasowywanie do siebie elementów, więc to połączenie idealne. Zaczęłam akurat od tych, bo przeglądając Instagram natrafiłam na cudowne zdjęcia tych większych zimowych i musiałam, naprawdę musiałam je mieć u siebie. Na dobry rozruch po pewnej przerwie, a też i miałam wolne popołudnie akurat na takie 500 elementów poszły te. 

Ravensburger Puzzle 500 Wilki w zachodzącym słońcu

Wilki w zachodzącym słońcu, 500 elementów
Ravensburger No. 147458, 49 x 36 cm
Wilki nr 1 ;) Puzzle #1/2021


Rodzinę wilków układało się bardzo dobrze i szybko. Tradycyjnie zaczęłam od segregacji i złożenia ramki, żeby mieć odniesienie do późniejszych elementów. 

Segregowanie ramki puzzle 500

etapy układania puzzli gotowa ramka

Charakterystyczne niebo poszło na początek i potem stopniowo dokładałam kolory, zostawiając sobie na koniec głównych bohaterów. 

wilki w zachodzącym słońcu puzzle

prawie gotowe puzzle rodzina wilków w zachodzącym słońcu

Cudowne i już nie mogę się doczekać kolejnych z tej serii. Myślę, że wilki będą się częściej pojawiały, chociaż niekoniecznie tylko od Ravensburger, bo i Trefl ma kilka ciekawych wzorów. 

Ravensburger Puzzle Wolves Family 500 Completed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz