wtorek, 12 października 2021

Zwariowane kształty: Tropikalna Wyspa, Trefl, 600 elementów

Uwielbiam! Zakochałam się w pomyśle i kształtach, jak je tylko zobaczyłam, trochę się ich obawiałam, nie mogłam się zdecydować na wzór, bo kusił mnie też tygrys, galopujące konie i balony, ale w końcu padło na Tropikalną wyspę z cudownym podwodnym światem, wydawała mi się też najłatwiejsza :) Sami zobaczcie jaka przyjemna odmiana:

Crazy Shapes puzzle Trefl 600 Tropical Island

Tropikalna wyspa, 600 elementów
Trefl Nr 11113, 68 x 48 cm
Crazy Shapes nr 1/6 ;) 
Puzzle #2/2021

Seria: Crazy Shapes, czyli zwariowane, szalone kształty i nazwa jak najbardziej trafiona. Na początku musiałam się przyzwyczaić do innego dopasowania elementów i braku ramki jako takiej z jednym prostym brzegiem, ale po kilkunastu już wiedziałam czego się spodziewać i poszło zaskakująco szybko. Niestety nie mierzyłam czasu i pewnie w najbliższej przyszłości tego jeszcze robić nie będę, bo boję się, że z przyjemności układania może się przekształcić w wyścig i stres. Poza tym jak nazwa bloga zdradza Puzzle Rodzinne, staram się zachęcić do współnego układania także dzieci, więc mierzenie czasu z np. pomagającą 4 latką raczej miarodajne by nie było :) Chociaż poza kilkoma puzzlami, które udało jej się z pomocą dołożyć, stwierdziła, że obrazek śliczny, szczególnie żółw i Nemo, ale woli jeszcze swoje i obok się rozłożyła i w czasie, gdy ja kończyłam, sama skompletowała kilka swoich obok mnie, więc czas też spędzony na współnym układaniu, chociaż osobnym jednocześnie. Ale nie o tym miało być. 

Crazy Shapes pieces puzzle Trefl

Na pierwszy ogień poszły elementy charakterystyczne, czyli tafla wody, bo bardzo stosunkowo łatwo dało się ją odróżnić i po jej ułożeniu miałąm zastępstwo ramki i linię odniesienia do usytułowania pozostałych elementów. Potem wyspa i zielenie, chmury na niebie i na koniec piękny podwodny świat.

Podoba mi się pomysł na serię i jej kształty, chętnie podeszłabym, do większej elementacji w takim wycięciu, albo ułożyła bardziej stonowane kolory, bo tu jednak są żywe i choć pięne, to... nie ma nic z wilkami ;) A poważniej, z pewności z czasem pojawią się u mnie pozostałe wzory. Na ten moment jest ich zaledwie 6: Kolorowe balony, Galop wśród fal, Zorza nad Islandią, Niebo nad Paryżem, Oko w oko z tygrysem i tu prezentowana Tropikalna wyspa.

Zachęcam do komentowania i dzielenia się swoim doświadczeniem. Ułożyliście już jakieś z tej serii lub inne nietypowe? Mnie jeszcze kusi Krypta Ravensburgera i wszelkiego rodzaju tęcze i gradienty, ale wszystko na spokojnie w swoim czasie :) Teraz na stole Arktyczne wilki a potem coś z serii Exit, czyli puzzle z zagadką. Bardziej aktualne zdjęcia na instagramie - zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz